Thursday, August 19, 2010

LONELY N LOSER

Penulis Budu n Belacan kata.

Katanya beliau selalu dapat idea tulis blog bila tengah lonely n rasa loser (lebih kurang begitulah katanya)

Jadi dengan kata lainnya.

Update blog = lonely n loser.

Blog bersawang = kehidupan yang gembira pada masa sawang2 terbentuk di blog.

Tiada blog = kehidupan gembira secara total.

Maka? Kita buat case study.

Penulis blog www.ceritale.blogspot.com (nama dirahsiakan) 23/F/M

Purata sebulan update dalam 10 post.

Maka 10 hari lonely n loser, 20 hari gembira.

Berikut interview MB dengan penulis ceritale.blogspot.


MB: Benarkah anda memblog semasa lonely n loser?

Penulis: Ada kebenarannya.

MB: Boleh terangkan dengan lebih mendalam?

Penulis: Kerana bila saya lonely saya perlu menghiburkan diri. Sebab saya syok sendiri, saya buat lawak sendiri kemudian ketawa sendiri2.

MB: Aneh sekali sikap kamu ya. Adakah kehidupan kamu penuh duka lara seperti si Bawang Putih?

Penulis: Oh tidak, hidup saya dikelilingi manusia gojes, gunjingan dan bajingan. Saya gembira.

MB: Jadi kenapa kamu memblog?

Penulis: Sukahati aku la nak blogging ke x. Ko tanye byk2 ni knape?
Gi update blog! Lonely n loser!


Interview tamat.

Kesimpulan: Updatela blog selalu2. Bosan xde benda nak bc.

No comments:

Post a Comment